Weekend..

Ja, så var ytterligare en helg till ändå. Och Elliott har blivit 9 veckor gammal.. Det låter som en väldigt kort tid men känns som en evighet. Vad var vi innan han kom till oss och vad gjorde vi egentligen?
Det känns som om han alltid har funnits i våra liv och det går inte en enda dag utan att jag inte gråter en liten skvätt av lycka över att han är min..

Mamma och son

Puss min lilla älskling!

Igår så var ju Mattias ledig eftersom vi var tvugna att gå på en teorikurs inför babysimmet som startar om exakt en vecka! Ska bli riktigt roligt och jag ser verligen fram emot att få skvätta i vattnet med min prins. Nackdelen är att vi inte får bada samtidigt både jag och Mattias utan vi får turas om varannan vecka.
Så nu vet ni vad vi kommer att göra klockan 16.15 de kommande 7 veckorna=)

Innan vi var där så var vi även och hälsade på Mattias chefer på kontoret och visade upp guldklimpen! De tyckte såklart att han vår jättefin, vem tycker inte det liksom? Vi har ju världens finaste son! *stolt*

Kolla in sötaste minen någonsin=)



Sen på kvällen så kom Paulina och Chrille och hälsade på, vi åt god middag som, hör och häpna, Mattias lagade. Var faktiskt väldigt gott! Sen åt vi lite godis och kollade på Tropic Thunder som var sådär. Sen så var klockan mitt i natten och det var dags att sova!

Imorse så fick jag lite sovmorgon och fick ligga i sängen ända tills kvart i tio! Hur skönt var inte det på en skala? Elliott låg med mig och sov efter att ha vart uppe med pappsen ett tag. Så sött så=)
Sen fick vi lite bråttom och klädde på oss och slängde i oss frukost eftersom vi skulle möta mamma och pappa nere i Eriksberg och gå på Passion för Mat och vin mässan som hålls där i helgen.
Var helt ok faktiskt. Fick ju inte dricka nåt vin men jag smakade på en del goda ostar, juicer, frukt och godis! Köpte med lite italiensk choklad med havssalt i hem, såå god! Men en sån där choklad som man bara tar en liten bit av då den var dyr! 50g kostade 50kr! Men lätt värd pengarna. Sen fick jag en ask äkta italiensk lakrits av min snälla mamma och pappa som jag går omkring och suger på här hemma. Mycket bättre än smågodis minsann!

Och det bästa av allt; Elliott har bajsat! Weei! Mitt under mässan under en matning så släppte proppen. Precis som vi skämtat om. Och det var precis så att det inte läckte ut, då gick vi ändå till toa med en gång efteråt. Hela vägen upp på ryggen var det och Elliott var så nöjd minsann! Och nu efter att vi kommit hem så har vi redan hunnit byta två fulla blöjor till. En eloge till Liberos steg 3 blöjor som minsann håller riktigt tätt!

Ikväll ska vi äta hemlagad kycklingwok och kolla på schlager. Måste ju vara utvilade för imorgon ska vi mysa med mamma och pappa hela dagen!

Hoppas ni får en riktigt skön och trevlig kväll allihopa!

*Puss*

I min nya fina Labanoverall som mamma fyndade på Tradera=)

Handen är min bästa vän!

Finaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0