Tisdag!

ÅÅÅÅH jag har verkligen haft en helt underbar dag!

Natten var helt kanon, Elliott somnade vid elva och vaknade sedan inte förrens vid 4.45 åt snabbt och somnade om efter tjugo minuter eller nåt. sen råkade Mattias väcka honom när han gick upp strax innan sju men efter en halvtimme så somnade han om och sen sov vi båda två till 9.45 (!) då prinsen väckte mig med världens leende och massa roliga ljud! Är så härligt att vakna upp till hans underbara humör varenda morgon=) Han är ALLTID glad om morgonen och det finns inget mysigare än att ligga och prata med honom och bara mysa innan man går upp!

Sen kom mamma vid strax efter elva eftersom hon skulle sitta barnvakt åt Elliott medans jag var och blev bortskämd!

Klockan ett var jag på Gildaskolan på avenyn för ansiktsbehandling och makeup=) Var så himla skönt att få ligga och bara bli omhändertagen i en och en halv timme som ansiktsbehandlingen tog och sedan en halv timme till då de sminkade mig!

Elliott hade vart så snäll precis som vanligt och vart så glad så. Förutom när det blev dags att äta. Han ville absolut inte ha mjölken i flaskan idag. Funderar på om det kan ha att göra med att den varit fryst? Någon som vet?
Han hade iaf lugnat sig snabbt och sov när mamma mötte upp mig utanför skolan. Vi gick iaf förbi jobbet och så fick jag matat lillen där så att han var mätt och belåten!

Sen har vi bara vart hemma och ätit god mat och myst hela familjen. Så skönt när Mattias kommer hem i tid som omväxling så att man kan umgås som en riktig familj..

Nu ska jag gå och pussa lite på min underbara son innan han ska sova!

Ha det så fint!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnos sonen..



Aww söt du är..

Klart kommer jag till gbg måste vi klämma in fika :D

2009-03-12 @ 00:30:04
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0