Stolt mamma!

Ja man kunde ju inte vara mer stolt över sitt lilla underverk än vad jag är idag!
Det hade gått jättebra hos Elliotts farmor som var barnvakt igår. Han hade vart så snäll och fin så.
Och kursen var väl helt ok, fast jag förstår inte riktigt varför jag skulle vara med för allt riktade sig ju ändå till handledaren. Nåja, nu är det iaf gjort.
Lite surt att de har infört en massa nya regler nu bara. Från och med april så måste man gå ytterligare en riskutbildning utöver halkan som heter alkohol, droger och trötthet. En halv dag i skolbänken blir det där. Så det får bli framåt hösten till tror jag när Elliott är lite större.
Sen så har dom även infört att teoriprovet och uppkörningen hänger ihop. Så när man bokar in en tid för teoriprovet så får man även tid för uppkörning samtidigt. Och det kan tom bli samma dag som det infaller! Och misslyckas man på uppkörningen så har man bara 2 månader på sig att klara det för sedan måste man göra om ALLTING! Halka, alkokurs teori, ja allt! Helt galet!

Men nu ska vi bara få in papperna och vänta på klartecken innan vi kan börja köra. Ska bli kul!

Var ju även på efterkontrollen igår. Elliott var med men sov hela tiden i ligginsatsen till vagnen.
Allting såg jättebra ut och barnmorskan sa tom att det inte ens syntes att jag ens fött barn så det känns kanonbra!

Idag ska jag och Elliott bara vara hemma och mysa då det inte blev mycket ev den varan igår. Kanske ska gå ut och promenera nu när det för en gångs skull inte regnar ute..

Och det är helt galet vad man kan sakna sin son när man bara är borta i några timmar! Tur att det inte är så ofta det är så. Gillar ju att vara hemma med min solstråle=)

Nu ska jag gå och pussa på Mattias som kom hem för frukost för en stund sen!

Ha en fin dag alla fina!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju skönt att det gick bra hos farmor igår. Det blir ju mormors tur på Tisdag när Emily ska på sönhetssalong i 2 timmar, och få njuta av lite lyx. Ser fram emot att få ha lille Elliott för mig själv en stund. Kramar från mormor Tina

2009-03-04 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0