Söndag, sköna söndag=)

Ja nu ska jag alldeles strax krypa ner brevid Mattias i vår sköna säng och vila ögonen, tänkte mest skriva ner några rader först!

Imorse blev en trött Elliott och en trött Mamma väckta av E´s mormor och morfar. Mattias var redan uppe och städade undan de senaste dagarnas lathet (läs damm).
Åt frukost och mös sedan här inne då det både snöade och regnade utanför fönstret. Så det blev ingen prommis idag heller tyvärr..

Sedan strax innan två så åkte vi till min mormor och blev bjudna på kalvstek och jordgubbstårta. God söndagsmiddag och skönast av allt var ju att jag slapp laga den själv=)

Sen har vi faktiskt bara slappat hela dagen! Jag och Elliott har legat i sängen och pratat och skrattat massor medans Mattias har fått kolla på massa sport!

Imorgon ska det bli ytterligare en mysdag, skönt!

Hoppas ni haft en fin helg!

Bilder kommer här;

Sötnöten..

Myser med mormor och morfar!

Hallå=)

Blää..

Mys i sängen med mamsen=)

Kolla mina dubbelhakor=)

Vår fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0