Snart helg!

Ja, hinner inte med någon snabb uppdatering idag då jag ska slänga i mig lite kvällsmat och sen gå och sova!'

Men iaf, i helgen ska vi åka upp till Fjällnacka och kolla på HUS! Weeei=)
Har hittat ett jättefint som egentligen är lite dyrt men pappa sa att det är lite väl högt utgångspris så vi får se hur mycket det blir i slutändan, kanske inte är någon som budar och då kan vi ju gå under utgångspriset!

Tänk, vi kanske blir husägare snart? Lite väl snart enligt mig men när en sån här möjlighet dyker upp så måste man iaf kolla lite. 5 km ifrån Fjällbacka centrum! Och med andra ord 5km till havet!

Och idag har vi även fått beställt inbjudningskorten till Elliotts namngivning och kalas. 30st och de blev verkligen jättefina!
Så snart kommer dom också. 7-10 dagars leveranstid var det..

Och ute snöar det igen. Jag som trodde vi var påväg mot vår men icke..

Nä, godnatt sålänge. Imorgon kommer massa nya fina kort=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad skoj! Hoppas ni får det, ett egent hus är ju drömmen! Finns det på hemnet? :)

KRAAM!

2009-03-13 @ 16:05:34
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0