Sjukling..

Ja stackars lilla älsklingen har blivit riktigt förkyld=/
Han har vart hsotig och jättesnorig hela helgen och jag trodde det var på väg att bli bättre men så idag så fick han drygt 38 graders feber.. Lyckades med lite nerkylning och en massa mat få febern att gå ner till 37,6 så nu hoppas jag innerligt att den inte går upp igen för då måste vi nog åka in till sjukan med honom. Barn under 3 månader får inte ha mer än 38 grader i temp för då måste man åka in.. Så vi fuskade lite förut.. Men han verkade ju ändå pigg och så..

Nu sover han iaf gott i sin säng utan täcke men med pyjamas. Så att han inte blir för varm igen. Får se om jag kommer sova så bra inatt bara. Man vill ju ha koll på honom så att han mår bra och sådär..

Idag har iaf vart en lååång dag. Besöket på hjärtmottagningen imorse gick jättebra. Elliott är en väldigt frisk (ha!) pojke med ett prima fint hjärta tyckte doktorn efter 2 ekg och ett 30 min långt ultraljud.. Så skönt att höra för jag har allt oroat mig lite..

Sen har vi haft en elektriker här hemma på kvällen som har fått upp spotligtsskenan under köksskåpen. Bara ett år försent liksom.. Men typiskt nog saknades det nån jäkla kabel som endast kan köpas på Ikea. Stod längst bak i bruksanvisningen, ofta man vet det när man är där första gången liksom.. Jäkla skithus!

Är riktigt trött nu så jag ska krypa till sängs och försöka få några timmars bra sömn åtminstonde. Imorgon ska vi gå på promenad och hämta ett paket med massa kläder till lillskiten som jag vunnit på tradera. Han har ju nästan ingenting att ta på sig! Han har växt ur nästan alla sina kläder och storlek 62 har jag väldigt lite av så det blir välbehövligt nu..

Nä, dags att nana kudden!

God natt och imorgon kommer bilder förresten! Har massa nya fina kort att visa er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0