Sjuk=/

Ja så har även jag gått och blivit sjuk.. Och inte så lite heller. Vaknade upp inatt med riktig frossa och ont i hela kroppen så jag tog tempen och hade visst 39grader.. Lagom kul. Kan hända att det är en mild variant av mjölkstockning men jag tycker att det känns mer och mer som vanligt virus.
Så natten har vart riktigt jobbig då jag sovit jättedåligt och så har ju Elliott vaknat några gånger för mat och ibland somnat om av sig själv.
Trött är man idag!

Tur att han är en riktigt liten prins idag och uppför sig exemplariskt! Så snäll våran lille älskling!

Ätit chili con carne till middag vilket var längesedan sist. Flera år sen säkert.. Och det var riktigt smarrigt och himla enkelt så det lär bli fler middagar med det!

Nu ska jag gå och tempa igen och sen ska jag pussa lite på min pojk!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0