Pardon moi..

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för riktigt kass uppdatering den gågna veckan.. Men jag har varken haft tid eller ork att sätta mig ner och försöka skriva något..

Har väl inte hänt så överdrivet mycket förutom att Mattias har fått sparken ifrån sitt jobb pga för lite att göra. Såå typiskt att det skulle komma nu när man fått barn och grejer. Men men, bara att leat efter nåt annat vilket ju är lättare sagt än gjort.
Så framöver blir det snålt i kassan vill jag lova och det är väl ingenting vi är så vana vid direkt. Men det kan ju vara en erfarenhet det också..

I absolut värsta fall så får jag sluta amma och gå tillbaka till jobbet men det VILL jag ju helst inte. Bara tanken på att inte få vara med min lille prins längre gör ont=/
Så husletandet ligger definitivt på is och typ allt annat också.

Elliott fortsätter att utvecklas och växa. Numer så är han väldigt med överallt och följer allt och alla med blicken och verkligen beter sig som ett barn! Dessutom ler han åt precis ALLT! Underbart!
Lika glad om mornarna som jag är trött men inte kan man motstå honom när han väcker en med sitt härliga joller=)

Nästa vecka är det dags för första vaccinationssprutorna. Usch! Då får Mattias allt följa med. Inget jag vill gå igenom ensam.. Stackars lilla barn=/

Igår var vi på Ikea och köpte en stol till prinsen och han fullkomligen ÄLSKAR den. Så mysigt att han kan sitta med vid bordet när det är matdags istället för att behöva sätta han på golvet eller låta han ligga alldeles ensam på soffan.. Han sitter där så nöjd och glad och leker med sin skallra, som iof fortfarande är lite för stor för att han ska orka lyfta den, men han kan allt slå på den och flänga iväg den på golvet=)

Nä, nu var det visst någon som vaknade!

Tills vi hörs igen; Kramar!

Mys i soffan..

Smilfinken!

Mammas finaste=)

<3

På äventyr i bilen!

Ingen kommentar=) Hihi..

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej vad jobbigt att han förlorat jobbet! :( Hoppas han hittar nåt snart igen då!

Söta bider! :)

Puss

2009-03-28 @ 12:07:57
URL: http://bloggagratis.se
Postat av: Malin

Hej Emily och Mattias

Jag ser att allt ar bra med min lille brorson och det kanns ju skont. Sjalv har jag det ganska sa bra det regnar lite men det ar fortfarande varmt. Vad trakigt med Mattias jobb men det ordnar sig jag tvekar inte pa det. Jag sag pa bilderna att Elliot har vaxt lite sedan jag sag han sist men han ar fortfarande liten. Ja ja det jag egentligen undra var hur ni ska gora med pappas 50-ars present jag kommer ju hem samma dag som han fyller ar. Sa om vi kanske skulle kunna lagga ihopp till nagot. Kan inte ni mejla och skriva vad ni har tankt. Ha det jatte bra vi ses snart kramar/ faster

2009-03-31 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0