Onsdag..

Ja så var ytterligare en dag till ända!

Blev aldrig någon promenad då Elliott har vart så himla grinig och klängig idag. Så vi stannade bara inne och mös tillsammans hela dagen. Inte helt fel det heller=)
Han är verkligen en helt fantastisk liten kille vår lillskit! Han har verkligen upptäckt sina händer och suger på dom en massa. Det dröjer nog tyvärr inte länge till innan tummen har hittat hela vägen in i munnen..

Har även fått gjort en del nytta här hemma i städning och tvätt. Skönt att få tömt tvättkorgarna på lite tvätt, inte minst Elliotts kläder som har vart rätt nerspydda det senaste. Men nu har han lite rena kläder igen som tur är..

Imorgon ska vi iaf gå upp till Kvantum eftersom jag ska hämta ut en traderavinst på DHL där. Ska bli kul. Två jättefina bodys i retromönster som jag fyndade för 18 kr inklusive frakt! Som hittat!

Har även fått lagt upp lite grejer till försäljning på Tradera så att man kan få in lite pengar också och inte bara spendera en massa!

Och idag ringde dom från Aquabarn och meddelade att vi har fått plats på Babysim i Klippan med start nästa lördag! Och på fredag ska vi på teorikurs med introduktion! Ska bli sååå roligt och hoppas på att Elliott tycker om det=)

Ja, kommer inte på så mycket mer att skriva just nu så jag lägger upp lite kort istället..

Ha det bra=)

Vår fina stjärna;

Blev visst lite trött!  Såhär ser man ut när man börjar bli hungrig..  Tjocksmocken=)  Grinolle..

  Ja snart är hela tummen (tyvärr) inne i munnen. Händerna har blivit väldigt intressanta det senaste!  Sover så fint så=)  Lillskiten..

Titta vad jag kan=)  Sötnosen=)  Kolla mina fina fossingar!  Mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0