Onsdag..

Och här kommer också korten, precis som utlovat!

Dagen har vart kanon! Strålande sol, en 2,5 timmes långpromenad där Elliott sov hela tiden! Man märker att han är krasslig stackaren. Han har vart riktigt gnällig idag. Och det är vi ju verkligen inte vana vid så det har vart rätt tufft.
Skulle nog kunna lägga mig och gråta i ett hörn ungefär, så slut i kroppen och huvudet är jag. Dessutom håller jag nog på att få mjölkstockning=/
Men inte älskar jag min underbara son mindre för det!
Dreggla har han börjat göra också. Blött överallt mest hela tiden så vi får införskaffa lite dreggellappar snart!

Imorgon blir det ytterligare en slappdag här hemma. Om det blir fint väder så blir det mer promenad annars så ska vi nog bara kramas=)


Hoppas ni andra mår bra!

Over n´out!

 arger Babysim nr1  babysim fjällbacka fjällbacka tjockisen nr1 E och mormor Sötpojken E och mormor   far och son! elliott äter semla.. sitter på bordet.. Elliott och tjockislåren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0