Fullspäckad vecka!

Ja jag insåg precis att den här veckan kommer att bli riktigt hektisk med massor av aktiviteter=) För ovanlighetens skull!

Imorgon ska lilla jag få gå till Gildaskolan och bli bortskämd med en och en halv timmes ansiktsbehandling med bla brynplock och massage och sedan ska jag dessutom få en dagsmakeup lagd på samma ställe! Totalt två timmar ska jag bli bortskämd=) Mamma ska vara barnvakt under tiden! En fin julklapp från päronen som jag längtat efter länge länge=)

På onsdag ska jag på sjalfika med mammagruppen från familjeliv. Vi blir 15-17 mammor med lika många barn så det blir spännande. Har aldrig vart så många på fikorna innan men den här gången så är vi iaf i ett hus så vi får försöka knö så gott det går!

På torsdag är det dags att gå till BVC igen och se om vår prins har vuxit något mer. Jag tippar på att han väger strax över sex kilo och mäter ca 62cm eller nåt. Han har förresten börjat använda kläder i strlk 62 nu! Jättekul för jag har längtat efter att kunna ha på honom en hel del kläder i den storleken. Men han kan fortfarande ha en del i både 50 och en hel del i 56 så jag har inte behövt göra några större rensingar i garderoben!

På fredag ska jag (ev) promenera här i hemtrakterna med några tjejer ur mammagruppen och kanske ta en fika? Man vet aldrig.

Och sen på lördag så börjar ju babysimmet och det ska bli riktigt kul! Hoppas bara att Elliott tycker det med för det är banne mig inte gratis..

Blev aldrig någon promenad idag för det blev alldeles svart ute och sen har det bara regnat som vanligt. Får hoppas på bättre väder imorgon för jag MÅSTE till affären och handla lite grejer till middagen.. Och ev hämta ut ett paket som jag väntar på.. Mattias har vart hemma två gånger på dagen idag. Först för lunch och sedan för middag men han var "borta" från 6-20 ungefär. Rätt segt..

Nu ska jag försöka natta sonen som inte verkar ett dugg trött!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor Tina

Ja, då har mormor varit barnvakt. Mamma var på sköhetsbehandling i två timmar och Elliott visade sig från sin bästa sida. Var glad och pratade med mormor mest hela tiden.Bröstmjölk i flaska var däremot ingen hit. Grinade mest illa och blev lite arg.Gick över fort som tur var och det fick bli en tur i barnvagnen där han somnade så gott. Längtar redan till nästa gång man får privilegiet att rå om prinsen alldeles själv.

2009-03-10 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0