Elliotts 2 månadersdag!

Ja idag blev våran älskade lilla skitunge hela 2 månader! Tiden går som jag sagt så många gånger nu alldeles för fort..

Mamma var här och hälsade på och Elliott fick sin första fina pekbok av henne när vi var och handlade. Så snällt så=) Ska bli kul när han kan börja se sånt på riktigt och peka och sådär.

Han har haft en rätt gnällig dag idag. Tror att han är  en sån där fas igen för han är så sjukt mammig så det är inte klokt och så äter han hela tiden! Mina stackars bröst gör jätteont!

Imorgon ska jag till MVC på efterkontroll och Elliott får snällt följa med för Mattias var tvungen att jobba. Och imorgon kväll ska jag och Mattias gå handledarkursen på trafikskolan vilket innebär att Elliott ska ha barnvakt för första gången. Känns jättekonstigt att behöva lämna bort honom så. Kursen är 3 timmar så det blir runt 4 timmar med resvägen. Det är Mattias mamma som är så snäll och ställer upp och passar honom.
Men jag är tvungen för jag måste ta tag i det där med körkortet nu. Blev ju inte så bra förra gången men nu kan jag ju köra med Mattias så det blir ju bättre och framförallt billigare!

Nä nu ska en väldigt trött mamma Emily krypa ner i sängen och försöka få några timmars sömn innan nästa matning.

Ha det så bra!

Kramar

Hos mormor i sjalen=)

2 månader idag.. Vår stora kärlek!

Leker med tungan..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra av dig att ta itu med körkortet gumman, det är sån frihet att ha körkort! Tyvärr kostar det en del, men kan man köra mycket hemma så kommer man undan mycket billigare än om man bara kör på skolan! :) Nu den 8:onde har jag haft mitt körkort i fyra år, snacka om att tiden går! :)Är sjalen bra? jag tänkte köpe en men fattade aldrig hur jag skulle orka knyta den ;) Puss

2009-03-03 @ 09:22:28
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Åhh så liten o söt, tyckte det inte var länge sen min lilla tjej var så liten, går så fort! Ha en fin kväll! Kram Jenny

2009-03-03 @ 18:23:42
URL: http://jordgubbsblomman.blogg.se/
Postat av: Karina "farmor"

Tänk att vi fick äran att ha Elliot helt för oss själva. Underbart. Det gosades och pussades mycke dom timmarna han var hos oss. Det vill vi göra om. Hälsningar från en stolt farmor till en underbar liten Elliot. (han vet när han ska lägga en fis ibrallan den pojken lagom till mamma och pappa kom och hämtade honnom)Kram Karina

2009-03-03 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0