Vila..

Ja nu har jag faktiskt fått sova i ett par timmar. Elliott somnade vid halv nio efter matning och ett par ordentliga rapningar. Magen på han kurrar och har sig så jag funderar på om jag ätit något konstigt. Har fått rådet ifrån flera att prova att undvika mjölkprodukter men är det ens möjligt? Finns ju i typ allt. Kan ju inte ens ha smör på mackan då=/

Elliott sover iaf fortfarande. Stackarn var väl helt slut efter allt skrikande. NU är det bara att hoppas att han somnar om fort när han vaknar sen så vi slipper mer skrik hela natten lång. Det orkar jag nog inte efter den här dagen känner jag. Och det är ju typiskt att man inte kan sova mer heller. Känner  mig helt klarvaken nästan. Skumt..

Ska iaf lägga mig i sängen och glo på tv tills lillen vaknar och hoppas på lite vila till..

Nattinatti på er som får sova om nätterna=)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jo det går allt, men det är jobbigt, även kolsyrad dricka är bra att undvika...

Sedan en annan sak som är bra att veta är ju också att laktosfria produkter inte hjälper...

2009-01-13 @ 09:39:47
URL: http://tyris.babyblogg.se
Postat av: Sussi

Du kan köpa laktosfritt smör, lika gott som vanligt faktist :) att utesluta råmjölk kan vara kanon tips.Samt ej äta choklad o lakris för det kan med ge knipp på de små..

2009-01-13 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0