Tisdag..

Ja idag har ju varit den första riktiga ensamma dagen hemma och det har gått riktigt bra!

Vaknade upp vid tio efter en halvkrånglig natt och gav lillen mat så somnade han om.
Så då passade jag på att ta mig en snabb dusch och hann tom äta frukost och sitta vid datorn ett tag innan han vaknade igen!

Sen så har han vart på ett riktigt myshumör hela dagen vår älskade lilleman!

Vid halv två så klädde vi på oss och gick ut med vagnen på promenad bort till Kvantum där jag fick handlat nästan allt vi behövde. Skulle dock behöva någon sorts shoppingpåse att hänga på vagnhandtaget eller nåt för det är ju sådär kul att lägga en påse på liggdelen där Elliott ligger och sover. Funkar ju nu då han sover ihopkrupen till en boll men sen när han växer till sig lite så är det ju kört. Vill ju inte mosa hans små ben=/

Han sov iaf gott där i vagnen och vaknade lagom tills vi kom hem igen.

Har tom kunnat laga middag utan större problem för han satt så fint i babysittern och tittade på och "pratade" med mamma=) Så mysigt nu när han har börjat göra små ljud ifrån sig!

Sen så kom ju Mattias hem och vi har ätit middag och nu sover Elliott i soffan. På magen dock men Mattias sitter precis brevid och har koll på honom. Är ju handboll på tv..

Och imorgon så börjar Mattias inte jobba förrens vid nio så om Elliott är vaken och så sent ikväll så har han lovat mig lite sömn mellan matningarna. Kanonskönt!

Imorgon har vi absolut ingenting inplanerat men jag misstänker att det blir en liten promenad om vädret tillåter.. Skönt med frisk luft ju och den där degmagen som är kvar efter graviditeten lär ju inte försvinna av sig själv inte..

Nä nu ska jag kramas med min käresta!

Ha det fint allihopa=)

Sover gott hemma i soffan..

Trivs väldigt bra i sin babysitter=)

Sötnöten..

*Vår älskade plutt*

I pappas trygga famn sover man som en prins!

Kommentarer
Postat av: Mormor Tina

Mer lik pappa för var dag.Längtar så efter er, härligt att ni kommer upp på Torsdag så jag får skämma bort Elliott riktigt ordentligt. Kanske mamma får bli lite bortskämd med markservice också.Verkar vara en mycket fundersam kille på dagens kort.

2009-01-27 @ 21:12:04
Postat av: Carolina

Oj, vad han växer - stora fina killen :)

2009-01-27 @ 22:56:17
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0