Dålig natt..

Ja idag är det en bra trött mama som skriver..

Elliott var så himla go och snäll igår ända fram tills det var dags att sova. För det ville han då prompt inte. Efter många nattningsförsök och krångel så somnade han iaf till slut runt ett-halv två. Sen vaknade han för mat igen vid strax innan sex som han ju då såklart fick. Normalt sett så brukar han somna om direkt efter, ibland är han vaken i en typ 20 minuter innan han somnar så fint i famnen, men det ville han inte idag. Fick återigen gå igenom en massa nattningsförsök och mer mat osv men ingenting dög. Han skrek som en stucken gris och var inte alls nöjd med livet. Samtidigt så var han ju jättetrött stackaren..
Det slutade iaf med att Mattias också fick gå upp och försöka få honom att somna men inte hjälpte det heller..
Till slut somnade han iaf om vid halv nio ungefär, lagom tills det att Mattias behövde åka till jobbet.
Även jag somnade om och vi vaknade upp både jag och Elliott ungefär vid halv tolv.

Så idag är det en kass dag där jag inte orkar göra någonting vettigt alls. Blir til att laga middag och sen är det en lugn kväll som väntar. Hoppas att kommande natt inte blir lika jobbig för Mattias ska gå upp vid halv sex imorgon så han behöver ju sova..

Imorgon ska iaf jag och Elliott åka upp till föräldrarna i Fjällbacka, Mattias kommer upp på fredag efter jobbet han. Men det ska bli så skönt att komma bort lite känner jag. Det gick ju så himla bra förra gången vi var där och Elliott var så snäll och go. Det har han vart på dagen idag iaf om man bortser ifrån att han spydde ner hela mig och min enda rena amningsbh i morse efter maten. Fick en fin spysjö mitt emellan tuttarna som jag fick gå och tömma i badrummet *hahahahaha* låter härligt eller hur=) Säkert en deciliter eller nåt kom det.
Så nu har jag en annan bh på mig som dessutom är alldeles för liten för att rymma mina mjölkstinna bröst..

Jaja.. Hoppas på en lugn och skön kväll utan alldeles för mkt gnäll iaf.

Kort kommer lite senare!

Kramar

Och förresten. Om det är någon i släkten som läser här som känner att dom vill komma och hälsa på så är det bara att slå en pling! Jag är ju hemma hela dagarna iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0