BVC...

Ja idag var det dags för vårt första besök på BVC. Monica heter våran sköterska och hon verkar hur mysig som helst. Vi pratade igenom en massa, fick en mass ainformation och diverse papper innan det var dags för vägning. Och lillskiten har nu gått upp till 3516 gram så det finns visst lite mat i tuttarna ändå, man blir ju lite orolig. När vi skrevs ut från bb vägde han 3410 kanske jag ska tillägga=)

Just nu ligger han och sover i mitt knä, nyammad och nöjd med livet. Så himla otroligt fin!

De senaste dagarna har mjölken verkligen runnit till och jag känner mig allmänt hormonig. Gråter mest hela tiden, speciellt på kvällarna när man är lite trött också.

Blev aldrig någon promenad igår med vagnen som vi tänkt oss då timmarna bara försvann och sen blev det mörkt..

Tänkte försöka våga oss ut på stan en sväng imorgon och hälsa på mitt jobb, men det beror ju helt på sömn och på hur Elliott har tänkt sig dagen=) Inte har man en egen vilja längre minsann=)

Nä, nu tänkte jag faktiskt försöka vila mig en stund så ha det fint sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0