Busspremiär=)

Hej hopp!

Ja nu är vi nyss hemkomna ifrån en tur på stan med vagnen. Gick kanonbra att åka med bussen både dit och hem..
Och Elliott har varit en exemplarisk bebis och sovit hela tiden. Han somnade efter matningen imorse vid halv tolv och har sovit sedan dess. Vi fick tom fika ifred utan en bebis som skrek. Underbart!
Och det bästa av allt var att jag slapp både amning och blöjbyte "in public" vilket jag bävar inför. Usch!

Ikväll ska vi åka till Frillesås och hälsa på Mattias farbror och hans familj. De har ju inte hunnit träffa lillen ännu så det blir nog bra!

Mer uppdateringar kommer ikväll för nu måste jag väcka Elliott och ge han mat. Kan ju inte sova bort hela dagen heller! Dessutom har jag abstinens efter honom nu (läs brösten ömmar).. haha..

Ha en fin lördag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0