Borta bäst..

Ja så känns det nästan för tillfället=)

Är som sagt uppe hos föräldrarna uppe i Fjällbacka och hälsar på över helgen. Mattias kommer upp i eftermiddag när han slutat jobba. Saknar honom redan efter bara en natt isär..

Iaf, Elliott har vart en riktigt snäll bebis inatt. Han somnade för natten vid elva igår och sedan vaknade han och fick mat vid 01.30, 06.00 och sen vid nio då vi gick upp. Då hade stackaren lite magknip men det gick fort över. Blir ju så när man är lite för glupsk och bara sväljer massa luft istället för att ta rätt tag på tutten med en gång.
Han sover just nu också.. Skönt med lite lugn och ro på morgonen för sedan blir det full fart.

Är ensam här just nu för alla är och jobbar. Mamma kanske skulle komma hem på lunchen men vi får väl se hur det blir med det=)

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Blir väl nån promenad med vagnen ner till havet och bara allmänt mys kan jag tänka mig. Man får ju passa på att vila när vi är här för väl hemma igen så blir det ju inte mycket av den varan.. Här har man ju massa avlastning, någon annan som lagar maten och städar osv. Ingenting sånt att tänka på med andra ord. SKÖNT! Hihi..

Nu ska jag gå och titta till Elliott och se om han kanske är på G att vakna..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Farmor Karina

Ni får ha en riktigt skön helg på er. Gosa lite extra med Elliot från farmor.Kram Karina

2009-01-31 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0