Blogaward..

Ja jag har visst fått inte mindre än 3(!) st mamma blogg awards=)



Först fick jag ifrån Sophia som är en gammal klasskamrat. Hennes blogg handlar om hennes liv och om hennes dotter Tyra!

Sen fick jag en ifrån Carolina som även hon har en blogg som handlar om livet med barn. Hon har en jättesöt son och dessutom en liten i magen! Är med i min mammagrupp på nätet=)

Och till sist men inte minst så fick jag en ifrån min sötaste Maria! Även hennes blogg handlar såklart om livet med barn. Hennes Cevin är så söt så det är inte klokt och även hon har en liten mini i magen som beräknas komma till sommaren.

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Ja jag läser ju då inte så jättemånga bloggar som handlar om barn utan det är väl egentligen de bloggar som jag har fått utmärkelsen ifrån och de har jag ju redan länkat till. Så in och kika med er=)



I övrigt är det en riktig gnälldag här hemma idag. Elliott har i stort sett gnällt sedan han vaknade imorse. Bara att bära runt på honom som hjälper lite så det är bara att gå runt med det lilla knytet här hemma i lägenheten.
Men det är iaf inte det där riktigt hysteriska skriket den här gången. Skönt att slippa!
Mattias ska iväg till apoteket sedan och köpa Sempers magdroppar, har hört att de ska vara väldigt bra för de känsliga små magarna. Nyttiga bakterier som vi alla behöver!

Nu ska jag gå och ge lillen lite mat och hoppas på att han somnar gott sen. Han sover ju alltid middag mellan typ två och fyra!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! vad skönt att ni haft det så härligt i Fjällbacka! :) Och tre awarder, inte illa! Cevin har åkt på en förkylning och massa hosta stackaren. Inte kul.. :(

Hoppas allt är bra, puss på er!

2009-01-19 @ 14:35:03
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0