Uppdatering!

Ja nu har jag nog några minuter till övers för en uppdatering!

I helgen var vi ju då uppe hos min mamma och pappa i Fjällbacka igen. Himla skönt att komma bort från vardagen lite och få lite extra hjälp med Elliott=)
Helgen bestod mest av mys och avkoppling. Var och hälsade på min farmor och min farbror med fru i Trollhättan på lördagen och fick god mat. Elliott var på ett jättebra humös hela helgen vilket var väldigt skönt! Han sov bra på nätterna och var glad mest hela tiden på dagarna. Kan ju inte bli bättre!

Mattias har vart sjuk i en vecka med en riktigt jobbig förkylning och nu har även jag åkt på den, lagom tills det att han blivit bra igen. Bara hoppas att Elliott slipper bli dålig också. Men tydligen så smittar inte mamman sitt barn så länge hon ammar? Eller?
Han verkar må bra iaf..

Inatt har Mattias vart borta. Han var tvungen att övernatta i Norrköping så Elliott och jag har vart själva och kommer vara det tills sent ikväll.
Så typiskt bara att han hade sin värsta dag och natt på länge igår då. Blev inte mycket sömn inatt och igår var det gnäll typ hela dagen. Så idag är jag inte direkt på topp iom sömnbrist och förkylning samtidigt. Blir ju inte bättre av att jag inte kan vila som jag vill heller. Elliott har börjat sova kasst om dagarna. Många små lurar istället för att sova ett par långa pass så man hinner liksom inte med.
Igår fick jag ta en dusch medans han satt i babysittern och gallskrek. Men jag var ju tvungen. Dessutom äter han typ en gång i timmen om dagarna så det känns mest som om man sitter på röva i soffan.. Lagom kul..
Dagens höjdpunkt är att gå ut på promenad men det blir inget med det sålänge jag mår dåligt. Vill inte riskera att bli ännu sämre..

Nä, nu måste jag försöka få i mig nåt ätbart här så ni får ha det så bra! Slänger upp ett gäng med kort också så att ni har nåt att roa er med!

Kramar


Fina handen.. Sover så gott hemma i soffan.. Sover gott i vagnen.. Elliott hittade visst leksaken vid skötbordet. Väldigt roligt tyckte han=) Vår finaste plutt..
Myser med faster Malin.. Mys med morfar! Däckade av totalt i mammas knä.. Badar med mami och papi hos mormor och morfar! Finaste badpojken i världen=) Ingen kommentar=) Hos mammas farmor.. Sitter bra i soffan med mormor=) Lite surgubbe men söt ändå=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha "medan Elliott satt i babysittern och gallskrek", hoho jag kan verkligen se det framför mig! Ja, ibland måste man faktiskt låta dom skrika, hur mycket det än tar emot.

Keep up the good work. Puss!

2009-02-18 @ 13:32:33
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0