Torsdag..

Tjohej!

Är en riktigt seg dag även idag men den här gången beror det faktiskt inte på vår lille skrutt! Han somnade prick klockan ett inatt och vaknade sedan inte förrens klockan 7! Helt otroligt. Sen somnade han om halv åtta och vi fick sova vidare till halv tio och så gick vi upp tio. Så inatt har man ju faktiskt fått sova. Kanske är därför som jag är så himla trött?
Fick även pumpat ut ytterligare 80ml bröstmjölk imorse så i helgen ska minsann Mattias få ta en nattmatning för mig så att jag kanske kan få sova en HEL natt. Vore isf första gången på många månader för under graviditeten så sov jag väldigt dåligt, speciellt i slutet.

Har iaf hunnit med en långpromenad med vagnen idag och har även fått dammsugit här hemma. Sjukt att det blir smutsigt så himla fort!

Och just nu så står Mattias i köket och steker kyckling som vi ska ha till kycklingsoppa (färdig soppa från Arla). Ska bli gott iaf. Har knappt fått i mig frukost idag då Elliott har vart väldigt mammig och lite smågrinig hela dagen. Men han har väl vart lite trött. Han var vaken mellan 10-14 och sov sen bara den timmen när vi var ute med vagnen. Just nu ligger han brevid mig och fiser=)

Och idag har jag redan hunnit byte 4 bajsblöjor så även det är mycket bättre idag. Blev även en sådan inatt.

Nu måste jag nog hjälpa Mattias med lite dukning och sådär.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: emma

ville bara säga att det är en väldans söt liiten kille du har! kul att läsa andra bebisbloggar också, min lilla blev två månader idag :)

2009-02-05 @ 17:09:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0