Tisdag..

Ja inatt gick det ju faktiskt rätt hyfsat. Elliott somnade för natten vid ett vilket ju är en klar förbättring. Sen vaknade han för mat vid 4.45 och somnade om igen vid strax efter sex igen. Sen vaknade han nästan en gång i timmen för att ha lite mat och snutta så han fick ligga hos mig i sängen då. Bara att ge han bröstet och somna om.
Kom inte upp förrens vid halv tolv ungefär.

Sen så har Elliott vart väldigt mammig idag så vi fick inte på oss kläder förrens vid halv tre ungefär. Och vid tre var det dags för Elliotts lilla lur så då gick jag ut med honom på promenad. Var ute i en och en halv timme i friska luften, så himla skönt!!
Precis när vi kom innanför dörrarna i entrén så vaknade lillskiten så det var en alldeles lagom promenix=)

Nu på kvällen har det vart mycket gnäll och Elliott har nu vart vaken sedan strax efter sex så förhoppningsvis så somnar han för natten tidigt idag. Han verkar rätt trött nu!

Var innen en snabbis på Frölunda Torg på promenaden för att köpa ad-droppar och då smet jag in en snabbis på Polarn o Pyret och fyndade en body och ett par byxor på rean. Superfint. Det ska han få ha på sig på återträffen med vår föräldragrupp imorgon=)

Nu ska jag återgå till skrikmonstret här hemma! Kramar

Nackträning

På väg ut på promenad..

Här låg han och bajsade för fulla muggar=)

Här hemma nu på kvällen..

Nu ler han massor åt oss=)

Mera leende=)

Vår prins!

Kommentarer
Postat av: Karina

Sicken sötnos man har fått till barnbarn. Va stark han är i nacken!kan han hålla upp huvudet så bra. Ha det bra, Karina

2009-02-04 @ 07:47:54
Postat av: S'

Måste ni köpa ad droppar? Vi får gratis hos våran bvc...

2009-02-04 @ 09:12:54
URL: http://tyris.babyblogg.se
Postat av: Maria

Lill-Mattias frodas ser jag ;) Var på UL idag, allt såg jättebra ut! (Kolla min blogg) Så roligt! Men vi fick inte veta kön, för "det fanns inget" hahaha! PUSS

2009-02-04 @ 12:14:26
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0