Tisdag..

Japp så vart det ytterligare en ny dag!

Inatt sov Elliott som en kung vill jag lova! Trots att han sov nästan hela dagen så somnade han vid tolv och sov sedan tills 5.40 imorse och då vaknade han bara för att Mattias råkade väcka honom när han gick till jobbet..

Sen var han iof vaken fram tills åtta men sen sov vi vidare båda två till tio då han fick mat och så var vi vakna i en timme ungefär. Sen var det ju tänkt att vi skulle gå upp men istället så somnade vi om och sov till kvart i ett!! Fatta att man kände sig lite groggy när man vaknade!

Sen vart det påklädning och matdags och så åkte vi in till stan där vi hälsade på mitt jobb och handlade middag på konsum! Cheferna tyckte det var bra mysigt att vi kom förbi och de fick ju tom hälsa på en glad liten skit som blev väckt av mamma.. Men han somnade om så fort jag lagt honom i vagnen igen..

Är så trött på dessa dumma bussar bara, finns ju knappt plats för barnvagnar och folk har då inget vett att akta på sig när man kommer utan man måste säga till dom att flytta på sig hela tiden när de står eller sitter på barnvagnsplatserna. Inte konstigt att folk hellre tar bilen..

Elliott har iaf vart jättego och glad hela dagen idag. Sovit bra hela dagen och varit riktigt vaken och med när han vart vaken. Skönt! Han utvecklas verkligen fort nu kan jag lova..

Nu ska jag gå och mata en hungrig liten skit som vi hoppas vill sova snart. Imorgon ska Mattias börja jobba vid åtta så inatt har jag lite backup om det behövs=)

Kram på er!

P.S Det går av någon anledning inte att ladda upp bilder idag så det får vänta tills imorgon=)  D.S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0