Söndag!

Hej!

Ja nu har jag lite tid över för en uppdatering!

Elliott ligger för tillfället i Mattias famn och gapar. Är lite övertrött för tillfället..

Idag har vi inte gjort särskilt mkt mer än att vi vart på middag hos Mattias pappa och hans fru som fyllde år idag. Jättegod mat och smarrig tårta till efterrätt=)
Elliott skötte sig exemplariskt såklart som den mönsterbebis han är=) Hahahaha...
Han har vart en riktig ängel idag faktikst. Det är bara nu de senaste 30 minutrarna som han vart lite gnällig eftersom han är lite trött..

Natten var kanonbra också. Elliott somnade iof inte förrens vid två men sen sov han till 7.40 då Mattias gick upp med honom och sen kunde jag sova vidare till 11.40 då jag vaknade av mig själv för första gången på jag vet inte hur länge. Kunde absolut inte sova mer då även fast jag försökte=)
Fick då även pumpat ut 240ml mjölk så Mattias som är ledig imorgon ska ta denna natten också så att jag får sova lite till! Ska bli så skönt! Fast om lillen bestämmer sig för att vara vaken lika länge idag så ska Mattias sitta uppe med honom. Så kanske man kommer upp lite tidigare imorgon.

Om allt går bra imorgon så ska jag ge mig iväg till Frölunda Torg ENSAM för att få handlat lite kläder. Har nästan ingenting att ta på mig och det jag har börjar jag tröttna rätt rejält på nu. Dags att fräscha upp garderoben lite med andra ord!
Ska även köpa en webkamera så att Elliott kan skype:a med sin mormor och morfar sen!

Nä, dags att återgå till la familia=)

Kramar!

Och förresten så skickar vi massa kramar till familjen Spårell som för tillfället är i Kina för att träffa sin dotter Meja. Imorgon är dagen som de väntat på sålänge! Kramar till er allihopa=)

Bilder kommer här:



Söndagsmys med pappa..

Våran stolthet!

Le mot världen!

Elliott hos Mattias farmor Gun!

Sover gott hos mamma efter maten!

Hemma på soffan har vi nackträning!

Mera träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0