Snart slut på dagen..

Ja så var ytterligare en dag till ända!

Kom hem vid åtta ungefär efter föräldraträffen som gick kanonbra! Elliott var på jättebra humör och satt i sin pappas knä mest hela tiden och var så nöjd och go=) Log åt allt och alla!
Åt två gånger under tiden vi var där och då vart det lite gnäll men det gick fort över.
Visade sig att alla i gruppen hade haft rätt dramatiska och komplicerade förlossningar. Hade liksom väntat mig att det skulle ha gått så fort för alla men inte. Så det var skönt att få prata av sig och höra att man inte är ensam.

Sen så åkte vi mot Maxi där jag fick köpt lite frallor till kvällsmat och lite annat smått som behövdes. Sen hem och matat lillskiten som nu faktiskt sover sen ca 10 minuter. Kanske för natten? Kan ju alltid hoppas.
Ska lägga mig om ett tag och kolla på Dirty Sexy Money som jag absolut inte vill missa. Får väl skylla mig själv om han vaknar sen efter det och inte vill somna om.

Jaja, ni får sova så gott ni som inte är småbarnsföräldrar=)
Kram!

Dagens skörd av bilder:

Mera nackträning

Så stark och fin=)

Dagens dos av pappamys!

Ja idag kom det minsann en hel del snö. Här hade det snöat i typ 30 minuter bara..

En ego bild för en gång skull!

Mera pappamys..

Och förresten glöm det där med att han kanske sover för natten för nu börjar det brötas under täcket här brevid mig=)

Kommentarer
Postat av: Kicki

vilken sötnos du har! hur gammal? :)

2009-02-04 @ 23:50:26
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

hehe ja man tycker ju alltid att ens egen är sötast :)

2009-02-05 @ 00:05:47
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0