Snart dags för sängen..

För jag hoppas Elliott har somnat för natten nu. Har vart mycket gnäll och skrik idag och det verkar inte bättre än att han har fått kolik! Läste i min barnbok att det räknas som kolik om barnet skriker minst 3 timmar per dag och minst 3 dagar per vecka och den senaste veckan har han skrikit i mkt mer än 3 tim/dag varje dag.. *suck* jag som hade hoppats på att slippa det där.
MEN sålänge han bara skriker på dagen som det är nu och inte på nätterna så tänker jag inte klaga för mycket. Det kan alltid vara värre..

Idag var vi och åt pizza hemma hos Elliotts farmor, inte det bästa egentligen då jag ska försöka ta tag i vikten nu. Har tänkt gå ner 20kg.. Men så blev det iaf. Och gott var det. Elliott skötte sig rätt hyfsat och var ganska så nöjd när vi var det och det borde han ju vart iom att han skrikit HELA dagen idag.

Och sen direkt efter det så hämtade vi Josse, min syster, på centralen då hon ju ska sova här inatt. Mattias kör henne till tåget imorgon vid halv tio innan han ska åka till Fjärås och lämna tillbaka moppen som vi har ståendes i källarförrådet då barnvagnen knappt får plats pga den. Men jag och Elliott stannar hemma. Orkar inte med att han skriker hela tiden när vi är iväg hos andra..

Jaja nu ska jag krypa ner brevid Mattias i sängen för att försöka få några timmars sömn innan det är dags för matning igen..

God natt och sov så gott=)

På väg ut!

Två trötta själar..

Nu kan han äntligen ha sin fina leoparddräkt!

I babyskyddet sitter man som en riktig prins=)

Äntligen fick jag träffa moster som jag inte sett sedan jag var på BB=)

*kärlek*

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att natten blev bra :) stackars lilla sötnosen att ha ont i magen, håller tummarna för att det går över snart!

2009-02-07 @ 10:05:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0