Måndag..

Ja det blir inte alltid som man har tänkt sig visade det sig när Mattias chef ringde in honom på jobb vid halv tio imorse. Så han fick åka iväg en timme senare. Någon som hade ramlat i en trailer och slagit sig rätt illa tror jag.

Så jag får strunta i shoppingen idag då han ännu inte kommit hem och sen måste vi ju fixa middag osv.

Har iaf fått städat ordentligt här hemma. Röjt lite bland alla prylar som ligger överallt och dammat och dammsugit! Även fått satt på en maskin tvätt..

Elliott har vart en trött bebis idag och bara sover hela tiden. Rätt tråkigt men samtidigt skönt då jag är rätt trött. Blev inte så mkt sömn trots att jag inte behövde ta matningen inatt. Mattias fick gå upp två gånger.. Först vid fyra och sedan vid åtta eller nåt. INgen koll riktigt, var lite trött. Fick dock gå upp vid åtta för att pumpa brösten. Men idag blev det bara 140ml ur båda. Och sen några timmar senare 40ml till. Men det blir raka vägen in i frysen med den mjölken..

Nån som vet hur länge man kan ha mjölken i frysen innan man måste "använda" den?

Nu ska jag gå och se om min son kanske vill vakna nu=)


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kommer inte ihåg om det var 3 eller 6 månader... Finns mycket fakta om det på forum

2009-02-09 @ 19:37:15
URL: http://tyris.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0