Lördagsmys..

Ja idag har det vart en dag full av mys och mer ska det bli! Vi har iaf precis kommit hem ifrån en trevlig fika hos Mattias gamle arbetskamrat. Mkt trevligt med snickerstårta och lite te!

Sen så vart vi inne en sväng på Ikea för att köpa den där förbannade ramen som vi behöver men den var slut IGEN!! Har vart där 3 ggr nu och den har vart slut alla gångerna. Så nästa gång tänker jag minsann ringa först..
Sen blev det även lite inköp på Coop inför kvällen och helgen. Lite gotta och lax till middagen imorgon! Gott! Var längesedan vi åt fisk så det är banne mig på tiden..
Sen började Elliott skrika så då var det bara att stressa till kassan och åka hemåt. Han har sovit 3 timmar nu på dagen så vi får väl se hur pigg han är ikväll. Jag andas iaf ut då Mattias ska ta natten=) Fick pumpat ut 125ml imorse också så nu vet jag iaf att mjölken kommer att räcka med råge då jag även har 200ml i frysen..

Ikväll blir det Thaimat och Melodifestivalen på tv.

Vad ska ni hitta på?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mormor Tina

Återigen fina bilder på guldklimpen. Blir helstekt grillad kotlettrad med rosmarin och vitlök till det riven råstekt potatis och capresesallad ( mozzarella, tomater och basilika ). Vi får väl också kolla lite på melodifestivalen finns inte mycket annat att välja på tyvärr. Hoppas ni får en skön kväll med lite skrik. Kram

2009-02-07 @ 19:10:12
Postat av: Maria

Thaimat? Skulle inte du banta? ;)

Puss på er, hoppas ni får en trevlug kväll!

2009-02-07 @ 19:41:44
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0