Jaha..

Så vart skrikandet igång igen minsann.. Förstår inte vad det är för fel på lille gossen men typ varje dag vid den här tiden så skriker han men det är max en timme åt gången = inte kolik.

Gav han ju lite ersättning igår bara för att se om han åt det och så och han bajsade inte på hela dagen idag (brukar vara en sisådär 5-10 blöjor med bajs varje dag) tills nu nyligen då det kom ett redigt lass. Undrar om det var pga ersättningen eller om det är nåt annat?
Pruttat har han gjort iaf men han har fått ta i ordentligt stackaren.

Fick även pumpat ut 80ml mjölk imorse så förhoppningsvis fortsätter det gå så bra så kan jag få sova lite längre på natten mellan lördag och söndag så kan Mattias få mata lillen. Skönt!
Tänk vad lyxigt att få sova mer än 3-4 timmer åt gången=)

Och inte verkar Elliott trött heller så det blir väl en lång natt igen. Jag är så trött så att ögonen går i kors och jag blev tillslut tvungen att ta på mig mina glasögon som jag inte behövt använda på över ett år eftersom allt bara blev suddigt tillslut pga tröttheten.

Nu ska jag försöka göra ett nytt försök att trösta Elliott, vilket inte brukar gå så bra. Bara pappa som hjälper när han är helt hysterisk och han sover..

Återkommer imrogon..

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise och Tomas

Åhh vad jag känner igen detta, skillnaden var att vår killar inte sov mer än ca 1-2 timmar i sträck (om de sov alls på natten, suck... Rasmus hade komjölkallergi = kolik och William hade konstant öroninflammation från ca 3-4 mån ålder till 1,5 år. Man fick amma nattetid så brösten hängde vid knäna när barnen var 1 år, hihi. Men ha förtröstan, tiden går och snart är Elliot större och dessa nätter glömda (nästan i alla fall..).



Vi har det bra i Beijing, massa upplevelser och shopping. På söndag är det dax att få vår prinsessa.



Kram familjen Spårell

2009-02-05 @ 02:17:54
Postat av: Maria

Ett tips är att blanda ersättning med bröstmjölk, eftersom ersättningen är kraftigare är risken stor att dom får förstoppning om dom helammas annars, Cevin bajsade typ en gång per vecka! :(



PUSS

2009-02-05 @ 10:22:50
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0