Hemma bra..

Ja nu är vi hemma i den trygga vardagen igen...

Både skönt och jobbigt. Jobbigt att behöva lämna Fjällbacka där vi trivs så bra och även min kära familj som jag älskar så mycket. Mamma vi saknar dig och pappa och Daniel redan ska du veta! Hoppas det inte blev alldeles för jobbigt när vi åkte!

Elliott har vart lite upp och ner i helgen så nu får vi se hur det blir inatt när vi kommit hem igen. Just nu ligger han pigg i sin babysitter och har bajsat några lass i blöjan så det är nog strax dags att byta den. Det behövde komma ut för han har vart lite grinig här på kvällen. Men nu är han glad igen! Kan lätt vara uppe hela natten om han ska vara såhär skön=)

Imorgon blir vår lillskit redan en hel månad och jag sitter här och undrar vart tiden tog vägen. Visst är han fortfarande så liten och skör men ändå så stor på något sätt. Han ler mot en när man pratar med honom och han "pratar" tillbaka med all kraft han har i sin lilla kropp. Och så blir han ju bara tjockare och tjockare också=) Vår minibuddha=)

(20 min senare)

Nä nu har jag (förhoppningsvis) precis nattat lillen så det kanske är dags att gå och borsta tänderna och göra sig redo för sängen?

Mer bilder från helgen kommer imorgon! Kramar

Elliott en dag gammal..
Elliott en ynka dag gammal..

Elliott 1 månad gammal..
Elliott (nästan) en hel månad gammal..

Kommentarer
Postat av: Therese

Han är verkligen lik Mattias med sina ögon. Det är så roligt att titta in ibland och se bilder på den söte pojken. Ha det bra!

2009-02-02 @ 11:08:48
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0