Friday=)

Ja nu är det äntligen helg så att jag kan få lite mer avlastning av Mattias.. Ska bli skönt att ev kunna sova lite längre då Elliott inte sovit så jättebra i veckan. Han har börjat äta mycket oftare så jag antar att han är inne i nån ny fas eller nåt. På dagarna går det max 2 timmar imellan målen och på natten är det max 3 timmar imellan. Lite jobbigt iom att det inte är alltid han somnar direkt efter maten heller. Till detta en förkylning som bara blir värre också.
Som tur är så har jag inte smittat Elliott, bara lite små kråkor som man får suga ut och lite hosta men han är så nöjd ändå=)

Han har verkligen blivit en ny bebis det senaste. Han är så otroligt glad mest hela tiden, pratar och skrattar och ler hela tiden, speciellt om man pratar mycket med honom. Då mår han som absolut bäst vår lille skrutt..

Igår hade vi besök ifrån Skåne. Var mycket trevligt och god mat åt vi. Men efter det var jag så trött att jag nästan somnade sittande i soffan. Och Mattias skulle upp vid 3.45 imorse så det var bara att stå ut och ta Elliott. Men han somnade som tur var vid halv elva så att jag ocksp kunde få sova lite..

Snart kommer lilla Johanna och häslar på oss. Skoj! Iom att hon flyttat till Västerås och också har en liten familj att ta hand om så ses man ju inte så ofta nu..

Nä nu måste jag fixa iordning mig och väcka Elliott!

Kramkram

Bilder från igår:

Myser i soffan..

Under babygymmet gillar jag att ligga. Kollar mycket på mig själv i spegeln!

Badgubben=)

Somnade i babygymmet..

Titta vad jag kan! Så fort man håller mig i händerna så vill jag sätta mig upp=)

Sötnöten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0