Bildrace!

Då E precis har somnat så hinner jag bara slänga upp bilder just nu. Uppdatering får komma imorgon helt enkelt! Kan iaf säga att förkylningen är över och jag ser fram emot att ha Mattias hemma i 2 dagar då det inte finns något jobb för han att göra innan fredag. Tråkigt för företaget men bra för mig, mer sömn liksom=)

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kramar

Sötaste i världen..  Skitungen=)  Pappas grinolle..  Morgontrötta själar..  Mys hos morfar  Snökaoset från i lördags..  Promenad i solskenet!  Badar!  Trötter i soffan..  Vår stjärna..  Nya favoriten är helt klart babygymmet, speciellt nu när jag har kommit på att man kan slå på björnen!  Leker lite till!  Myser med mamma framåt kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0