Namngivningskalaset!

Ja så i söndags så var det ju då dags för lilla Elliotts namngivningskalas. Hela helgen bestod av att hacka grönsaker och tillaga kött i princip och på söndagen så hann vi nätt och jämt med allt det sista som behövde göras innan det var dags att åka och gästerna kom. Efter lite kaos i början av eftermiddagen så blev det till slut väldigt lyckat och Elliott fick massor av fina saker av alla.
Vill verkligen säga STORT TACK! till er som var där och tack så hemskt mycket för allt fint som han fick.
Och tack både till min och Mattias mamma för er otroliga hjälp under dagen! Utan er hade det aldrig funkat!
Själva ceremonin förflöt utan större besvär och jag är otroligt stolt över Mattias för att han vågade läsa sin dikt och för att han klarade av att stå där inför alla. Han var riktigt nervös innan vill jag meddela=)

Mer än så vill jag inte säga. Ni som var där vet hur det var och vad som hände och ni andra tror jag inte är särskilt intresserade av att höra alla små detaljer=)

Men kort kommer iaf här!

Kramar

Kö till maten

Dags att hälla upp skumpan

Lite gäster..

Familjen Eriksson/Larsson

Lilla familjen och dagens stjärna=)

Ytterligare några gäster..

Mer gäster

Våra fina familjer=)

Elliott och lilla Moa..

De underbart goda dajmtårtorna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0