Kort..

Ja idag är det tråkigt grått och fuktigt ute så vi skippade promenad idag och åkte till Frölunda Torg istället. Mycket roligare också=)

Fick dock inte bytt kläderna som vi köpte till kalaset som visade sig vara strlk 74 ist för 62. Korkade mig kollade bara på skjortan. Dom hade inga i Frölunda så nu får vi väl se om de har den kvar på 421. De hade iaf 68 har jag för mig..

Sen gick vi till Hemköp och handlade lite till middagen. Lite rotfrukter som jag ska göra gratäng på ikväll. Serveras med fläskfilé.
Elliott sov så fint i sjalen hela tiden vi var där!

Väl hemma har han sovit massa och annars är han på ett strålande humör! Som vanligt igen med andra ord..

Nu kom Mattias hem så jag ska passa på att mysa lite med honom. Han ska iväg och jobba igen på söndag kväll så det blir en kort helg denna helgen med. Men nästa helg är han ju ledig fre-mån så jag ska väl inte klaga egentligen=)

Trevlig helg på er!

Kramar

Elliott och kanin, hans kompis!

Titta, jag står upp!

Elliott och Mattias

Finaste bebben!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0