Helg..

Ja snart är ju helgen slut men iaf=)

Igår så hade vi ett riktigt vårröj här hemma i lägenheten och det behövdes vill jag lova! Fick städat riktigt ordentligt och så fick vi slängt upp massa bröte på vinden så att det blir lite mer ordning här inne. Elliotts grejer attackerar oss vart vi än är i lägenheten känns det som!

Så hela den underbara gårdagen spenderade vi inomhus. Lagom roligt men som sagt, behövligt.
Det enda jag var utanför lägenheten var när vi var på babysimmet på eftermiddagen. Där märktes också det fina vädret av då det bara var två bebisar som badade!

På kvällen så åkte Mattias till en kompis på fest och jag blev ensam hemma med Elliott. Men det gick bra! Elliott somnade vid åtta (hör och häpna!) efter lite mer grötprovning så jag fick flera timmar helt för mig själv innan älsklingen kom hem vid elva ungefär. Sen gick vi och lade oss vid tolv efter att Elliott och Mattias fått lite nattamat=)

Sen vaknade vi åtta imorse och gick upp!

Just nu ligger lillfisen och sover och när han vaknar så ska vi åka till Freeport i Kungsbacka och kika lite. Behöver få komma ut lite känner jag. När vi är klara där så ska vi (ev) åka till Maria, Micael och lille Cevin och fika lite. Tanken var väl att vi skulle ha grillat men dagens väder är absolut inte det bästa så jag tror vi struntar i det faktiskt.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt och mysa. Skönt!

Hoppas ni haft en rolig helg med era nära och kära=)

Babysim

Babysim

Babysim

Babysim

Grötdags!

Grötdags!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för ikväll gumman! Bilder finns på min bilddagbok! PUSS!

2009-04-26 @ 21:22:00
URL: http://livetochjag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0