Glad påsk!

Ja idag har vi vart och firat påsk med Mattias mammas sida! Ätit påsklunch och träffat Mattias nya lilla kusin Meja som precis kommit hit ifrån Kina. Söt som socker var hon=)

Sen efter det så åkte vi och köpte varsin glass som vi åt nere vid Röda Sten. Underbart väder och fåglarna kvittrade och Elliott fick se ett par fina vita ankor!

Efter det åkte vi hem och har bara vart hemma och tagit det lugnt. Man märkte att det blev lite mycket för lillen med allt stoj och alla "nya" människor..

Men i samma sekund som vi kom innanför dörren här hemma så började han prata och tjuta precis som vanligt.. Så då var allt bra igen. Magen har krånglat lite på honom under hela dagen så han har pruttat massor men så fick han äntligen bajjat och då blev han ännu nöjdare=)

Imorgon ska vi på 50års kalas på förmiddagen, Mattias pappa som fyller, och sen ska vi åka upp till mina föräldrar och gå på påskmiddag hos min gamla granne och hennes kille.. Ska bli kul att träffa dom igen! Även några andra gamla grannar från Lindome som ska dit som man nästan aldrig träffar längre så det ska också bli kul att träffa dom!
Och förhoppningsvis om vädret tillåter på söndag så kanske vi får åka lite båt?

Jaja.. Nu ska jag gå och lägga mig eftersom lillen sover och Mattias sitter här brevid och gäspar stort=)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0