BVC rapport!

Ja dags att rapportera ifrån dagens BVC besök..

Sprutorna gick bättre än vad jag trodde att det skulle. De satte båda samtidigt och usch så ledsen han blev lillen. Tårarna rann på både mig och honom i ett par minuter innan det gick över igen..
Efter det sov han nån timme vilket behövdes. Han fick ju vakna och gå upp ett par timmar tidigare än vanligt. Så jag och Mattias hann sitta i lugn och ro och äta frukost som bestod av nybakade frallor, juice och melon! Mumma=)

Sen åkte M till jobbet och jag och Elliott sov en timme till. Jag var helt slut! Sovit riktigt kasst inatt så det får bli tidig kväll idag. Elliott lär sova tidigt iaf så som han har grejat idag..

Mattias var sen hemma på lunch och åkte sen till jobbet igen och nu kommer han inte hem förrens imorgon kväll. Så jag hoppas verkligen att natten inte blir alldeles krånglig nu efter sprutorna. Kan ju bli lite besvärligare än vanligt men vi hoppas såklart på att slippa det!

Nästa gång Elliott ska sova så stoppar jag ner honom och åker upp till torget. Ska köpa lite frimärken och grejer till morgondagens middag. Sen tror jag att jag ska ta och promenera hem. Riktigt fint väder ute nu ju!

Ska se efter en vårjacka till E också då det börjar bli lite väl varmt med overallen nu!

Nä dags att mata hungrig bebis!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0