Monday all over..

Ja så var det då måndag igen. Dagarna går så otroligt fort att tiden bara svischar förbi mig. På torsdag så går vi in i vecka 29 i graviditeten. Helt otroligt. minns dagen då vi plussade som igår ju! Och nu så står bebisrummet nästan iordning och nästan allt är inhandlat. Vad hände egentligen?

Jaja. Helgen har iaf vart fullspäckad med grejer. Vi har fått tacka nej till massor av inbjudningar och andra saker bara för att vi har så enormt mycket att göra hela tiden. Lördag var det kräftskiva med Mattias fotbollslag på tidiga kvällen och efter det var vi i kungsbacka och fikade hos Micael och Marias. Synd att vi var så sena då Cevin ju hade somnat. Han blir ju bara större och större för varje gång vi är där!

På söndagen jobbade jag och det gjorde ju så att mer än halva dagen försvann. På kvällen fick vi punka lagom tills vi skulle åka och köpa thaimat. Så himla typiskt våran vanliga tur. Där fick jag stå och vänta på mat med kurrande mage.. Inte kul! Och dessuotm hade Mattias bakfulle kompis som vart på besök ätit upp hela min sparade godisskål från förra helgen! Borde vara dödsstraff på sånt nästan.. Var INTE nöjd när jag kom hem kan jag lova.. Nu kan jag skratta åt det men jisses vad hormonerna började rusa då..

Jobbar dagtid hela veckan förutom onsdag då jag faktiskt tagit ledigt. Behöver vila mig lite inför helgen dåå vi ska åka ner till Landskrona på dop. Är lika bra att man börjar erkänna för sig själv att man inte orkar lika mycket som förr.
Men det är ju inte alltid så lätt.
Ska iaf in till stan på onsdag för att försöka hitta en doppresent till lilla Lucas och efter det blir det vila för hela slanten. Bane mig!

Ikväll är Mattias och har löpträning med fotbollslaget så jag är alldeles allena. Ska bli kul att se om han lever när han kommer hem. Han har inte direkt världens bästa kondis, även om han försöker bättra på den ibland..

Sen blir det väl lite mys innan vi hoppas i säng.


Vad gör ni ikväll?

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0