Jahopp..

Så har bebis börjat att sparka mot revbenen.. Som tur är inte särskilt hårt ännu men antar att det kommer att bli värre ju större min inneboende blir..=)
Är konstant aktiv min sötnos. Väldigt roligt men även rätt jobbigt ibland.. Sprattlar runt som en liten vilding!

Dagen har tillbringats på jobbet som vanligt. Såå trött idag. Höll nästan på att försova mig imorse men hann som tur med bussen iaf..
Har tagit ledigt imorgon ju så då blir det sovmorgon. Ingen väckarklocka och mörkt och svalt i sovrummet. Ska minsann njuta jag!
Sen så blir det lunch på stan och lite doppresent letande till lilla Lucas. Har nog kommit på vad det blir men det återstår ju att se om det finns också..

Känner att det här inlägget är lite småsnurrigt så nu säger jag nog god natt!

Och grattias till lillebror som fyller 21 år idag!! weeei=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0