Hemma igen!

Ja visst har ni saknat mig nåt otroligt=) haha..

Det har varit så himla skönt med semester så det är inte klokt. Verkligen välbehövligt!

Ska uppdatera ordentligt och försöka få in lite bilder så fort jag orkar. Försöker just nu återgå till vardagen med allt vad det innebär. Har jobbat idag och det var tungt kan jag säga. Märks att man lagt på sig några kilon (8 för att vara exakt) för fötterna fullkomligt dunkade vid dagens slut så nu försöker jag stå så lite som möjligt när jag är hemma.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med det där. Hade mina bästa skor dessutom! Nån som har nåt råd?

Älsklingen min gör middag dagen till ära. Köttfärssås med spaghetti. Och så blir det efterrätt från Ljunggrens café efter det. Kladdkaka med vit chokladmousse. Mumma=)

Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman. Du är sannerligen INTE lätt att få tag på, men så kom jag ju på att ni vart utomlands och göttat er! :)

Förlåt att jag inte hört av mig, vi har haft fullt upp...inskolning, sjuka..jaaaa.

Jag har helt missat den här bloggen??? Hur kommer det sig? Ser att allt gått bra med magen iallafall, det börjar närma sig..hihi! Själv är jag mer än lovligt sugen på ett syskon till Cevin, han vill ha en lillebror vet jag! ;) Men det kommer!



Har en ny blogg igen.

http://theoriginalmaria.bloggagratis.se

Besök mig!

MÅNGA PUSSAR

Maria

2008-09-10 @ 22:00:26
URL: http://mariasfamilj.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0