Weekend

Japp äntligen är det helg..=)

Ska iväg upp till mor och far i fjällbacka och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis iaf. Man vet ju aldrig, kanske är sista gången vi är där själva utan bebis. Vet inte när vi kommer ha tid till att åka upp nästa gång.
Ska iväg på marknad tror jag på lördagen och även ev träffa min kära farmor som bara blir sämre och sämre. Hoppas hon iaf lever tills bebis har kommit. Så att dom får träffas.. Känns så konstigt när ens mor och far föräldrar helt plötsligt inte finns längre. Morfar dog ju för ett par år sedan och det gör ont i hjärtat att veta att vårt barn aldrig kommer att få träffa honom.. Älskade morfar..
Sentimentalt blev det och det var inte riktigt tanken men ibland är det väl bara så. Man tänker för mycket..

Hoppas iaf på att helgen blir skön med mycket mys med familjen. Mattias hämtar upp mig strax efter 4 med lastbilen. Blir enklare så. Bara att svänga ut på motorvägen sen då ju.
Romeo ska bli passad av Mattias arbetskamrat Emil som är väldigt glad i honom. Hoppas att det går bra bara. Han ska ju inte bo här i lägenheten men har iaf lovat att leka mycket med honom när han är här. Bor ju bara typ 5 minuter härifrån iaf=)

Nu är det dags för den helt fantastiska uppgiften att betala räkningar. Kommer nog bli en fattig månad. Jäkla lågkonjunktur=/

Ha det bra sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Kicki

jag förstår att ni längtar! de gör vi också, senaste BF är 4 december :)

2008-10-24 @ 18:55:15
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0