OOps..

Så hade visst en hel vecka gått sen sista uppdateringen. Jag skäms..=/
Har haft fullt upp hela veckan med jobb, fix hemma och mys med älsklingen. Sånt får prioriteras nu såhär ca 2 månader innan guldklimpen anländer..

Har fått fixat ny tv till sovrummet i veckan. Så skönt! Har ju haft en tv i gästrummet men då det ska omvandlas till barnrum så åker den gamla bildrörs tvn ut och då passade vi på att köpa en ny!
Har även städat igenom alla skåp och garderober i veckan. Känns skönt att det grövre jobbet är gjort då jag inte tror att man orkar med det i slutet.

Kan inte riktigt fatta att det snart bara är 2 månader kvar till bebis.. Men det ska bli så himla roligt och skönt när dagen D kommer! Har drömt en massa de senaste nätterna och barnfödslar och bebisar så det märks på flera sätt att tiden går fort=)

Sitter för tillfället och lyssnar på musim vid datorn då vi 'ven införskaffat nya högtalare till datorn. Och det är så skönt med bra musik och bra ljud framförallt!

I helgen kommer även min lillebror på besök. Kommer imorgon förmiddag så då blir det shoppingtur för herrarna på stan och sen på kvällen ska vi på restaurang och bio och sen får vi väl se om dom kanske vill ta nån öl på stan eller så också.. Man vet aldrig.

Kul ska det iaf bli. Är inte ofta men träffar brodern längre då han fortfarande bor hemma hos mamma och pappa i Fjällbacka..

Nu ska jag krypa ner brevid älsklingen i soffan igen och kolla på film!

Ha en trevlig helg ifall vi nu inte hörs!

Kram Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0