Hickups..

Ja bebisen har hicka flera gånger om dagen. Börjar fundera på om det är normalt? Får fråga bm på torsdag då vi ska dit på den månatliga kollen. Har även börjat få som en ilande smärta i underlivet till och från under dagarna. Får fråga om det också. Annars är allt som vanligt och dagarna bara springer förbi. Bara 2 månader och 12 dagar kvar till BF idag=) Och det kommer gå fort. Om jag får beviljad Hp så kan jag gå hem om bara en månad. Fast jag hoppas såklart att kunna jobba så länge som möjligt då jag får krupp av att sitta hemma för mycket. Tror dessutom att tiden skulle gå mycket långsammare om man bara satt hemma och väntade på bebisen.. Nä jobba det vill jag allt göra så länge som möjligt=)
Har så även gjort idag. Den vanliga tiden 8-16. Rätt lagom att göra så det var skönt och rätt som det var så var det dags att gå hem.

Mattias är iväg och har löpträning med fotbollen. Det är ju serieavslutning på lördag och då gäller det att dom är i form. Om dom vinner den matchen så vinner dom hela serien. Klart är iaf att de kommer att gå upp isexan till nästa år. Inte illa efter att ha legat sist i sjuan förra året=) Tänk vad en gammal IFK spelare kan åstadkomma.. Haha..

Känns lite ensamt här hemma men som tur är så har jag ju lilla Romeo att krama om när det blir för tråkigt. Sitter här och kollar på alla babysaker som vi äntligen fått iordning på. Har monterat ihop skötbordet och packat upp alla grejer till det. Så har vi satt in babysängen i sovrummet och dessutom provbäddat=) Allt ska ju tvättas sen så vi ville mest se hur det såg ut. Blir sååå himla fint!

Nä nu ska jag försöka ta mig till duschen och sen hoppa i säng för att kolla lite på tv innan jag ska sova!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jättenormalt med hicka =)

2008-10-15 @ 09:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0