Still sick..

Ja och värre blir det.. Var väldigt längesedan jag åkte på en riktig förkylning så jag hade väl glömt bort hur jobbigt det faktiskt är. Speciellt nu när jag inte ens kan ta en ipren mot huvudvärken. Är allergisk mot paracetamol annars hade jag självklart tagit en alvedon..

Fick iaf åkt till apoteket och köpt nässpray och bafucin som ju iaf lindrar lite grann. Hoppas på att få sova några timmar inatt iaf..

Återkommer nog imorgon ist och hoppas på att jag mår bättre då! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tål du panodil? Det får man ta när man är gravid med...

2008-11-20 @ 11:03:40
Postat av: Maria

Jag är också sjuk, visst är det pest?? Har varken smak eller lukt, eller nu har det börjat komma tillbaks, men IGÅR var det pest, pest och PEST! Som tur är kan jag ta alvedon, men inte ipren ju...den är ju bäst! :(



Pussar på Emily och tänker på dig min gumma!

2008-11-20 @ 16:03:07
URL: http://theoriginalmaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0