Städtanten- det är jag!

Ja det var väldans vad en massa energi jag har idag. Trodde att jag var trött men då ville jag helt plötsligt organisera och städa iordning alla köksskåp och sådant. Så nu har jag gjort det. Plus att jag har gjort köttfärssås på nästan 1,5 kg köttfärs och fryst in. Som sagt en skruv lös kanske?
Men det var iaf jätteskönt att få iordning i alla skåp och lådor och skafferi. Det var rätt stökigt och kaotiskt där. Men nu är jag iaf nöjd för stunden. Snart kommer även sötnosen hem och förgyller min dag så då ska jag bara slappa i soffan med honom.

Imorgon blir det till att tvätta alla bebisgrejor! Ska bli så mysigt så=)

Ha en bra fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0