Spännande!

Tror att en del av slemproppen kanske släppte idag. Ett steg på vägen minsann men det behöver ju definitivt inte betyda något särskilt alls. Men hoppas går ju.

Satt hela dagen igår med en massa onda förvärkar och sammandragningar. Blev lite orolig men på kvällen gick det över och idag är det hur lugnt som helst.

PÅ torsdag går jag in i vecka 38 (37+0) och från och med då så räknas bebisen som helt färdig och förlossningen kan sätta igång precis när som helst. Weei! Bra att veta iaf..

Men jag tror ändå inte att det blir någon bebis förrens tidigast julafton. En månad kvar med andra ord och det kan man ju stå ut med=)

Imorgon är det löning och det ska bli väldigt skönt då kyl och frys gapar tomma här hemma och vi har världens inköpslista att ta med till Willy´s imon kväll. SEnare i veckan blir det bullbak och lussekattsbak och sen nästa vecka ska jag göra kakor och knäck! Bra att ha nåt planerat iaf!
Knäck är ett nödvändigt "ont" då vi nog inte kommer åka hem till min mamma och pappa på jul i år. Känns lite långt att åka till Fjällbacka ifall bebis inte har tittat ut då..

Nä nu ska jag gå och sova. Har vart en lång dag!

Och förresten, nu har vi börjat packa BB-väskan! Tihi!

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Oj Fjällbacka visste jag inte fann i verkligheten! :) Är det fint där?

Har ju bara läst om det i Camilla Läckbergs böcker :)

2008-11-25 @ 09:11:45
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Håller tummarna för dig :)

Sv: Dit måste jag åka någon gång då :)

2008-11-25 @ 11:49:56
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0