Söndagsångest..

Vill inte att helgen ska vara slut redan! Vill ju ha gubben hemma hela tiden så det slipper bli så ensamt. Dock så är nästa vecka fullbokad i stort sett varje dag så den lär väl försvinna snabbare än man kan ana..

Gårdagen tillbringades hemma i stort sett hela dagen. Vi var och klippte oss på dagen och åt en lunch på stan sen så handlade vi med oss lite godsaker och hyrde film innan vi landade hemma i lägenheten.
Blev oxfilé med potatisgratäng och beasås. Och så sallad till såklart=)

Såg på Sex and the City och 21. Båda var helt ok men jag ångrar inte att jag inte såg dom på bio iaf.

Sen så vart det natten och dagen var slut. Rätt sjukt hur det kan gå så fort. Imorgon är det bara 30 dagar kvar till beräknad födelse för vår lilla plutt. Tokigt ju! Och tänk då om h*n skulle få för sig att komma lite tidigare. Då är det ännu mindre dagar kvar. Det där med att gå över tiden är något jag vägrar att tänka på för det vill jag ju inte=)

Om typ 5 minuter ska vi iväg då Mattias ska spela sin första innebandymatch idag. Spännande! Sen ska vi ut till Gottskär till hans pappa och äta middag. Jag hoppas på fisk!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0