Sjukling..

Ja idag är ingen bra dag. Mattias har gått omkring och vart lite småkass de senaste dagarna och inatt bröt det ut på mig också. Har apont i halsen, huvudvärk och det svider i ögonen. Inget vidare kul. Hoppas att jag slipper feber och sådär bara..

Har iaf vart iväg och fikat nu på förmiddagen med en annan grupp gravida tjejer. Alltid lika trevligt även om jag kunde vart lite piggare..

Mattias kommer snart hem fråpn jobbet så då blir det nog till att bara slappa. Kanske skulle fika hos nån kompis till honom men vi får väl se vad som orkas med..

Kanske skriver mer senare om jag orkar och känner mig lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Okej :) Testade niferex förut men dom fick jag så hård mage av. Testade dom nya brustabletterna nu ( Fexim ) Och började för 6 dagar sedan och mitt värde hade gått upp från 111 till 121 på dom dagarna så nu är jag nöjd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0