Onsdag..

Ja så blev det visst mitt i veckan. Håller för fullt på att baka tårtbottnar inför sista arbetsdagen på fredag. Blir 3 st olika då vi ju är en del som jobbar. Nästan 20 pers=)

För er som inte visste så har iaf Försäkringskassan varit så snälla och beviljat mig full havandeskapspenning vilket känns otroligt skönt då jag nästan ställt in mig på att behöva slåss med dom för att få det. Men med ett brev på posten i fredags kom så beskedet att jag får gå hem och slappa innan bebisen kommer! Weei=)

Finns nog inte ord för hur skönt det ska bli då det har vart riktigt tungt att jobba det senaste trots att jag har kortat ner mina dagar.

Iaf så går veckorna hur fort som helst nu och det drar verkligen ihop sig. Imorgon går vi in i vecka 35 och det innebär att om förlossningen skulle starta nu så räknas det som en normal förlossning och vi kan åka vart vi vill. Bebis är i stort sett färdigbakad. Bara vikten som ska ökas på lite nu i slutet ju.

Schemat för de närmsta veckorna är också fullbokat så det kommer säkerligen gå lika fort i slutet som det gjort hela tiden innan. Jag försöker iaf intala mig själv det=) Det gäller ju att ha någonting att se fram emot hela tiden.

Hela november är fullt med grejer som händer och varenda helg är fullbokad med aktiviteter och händelser. Kanon för mig som gillar att ha fullt upp. Vila kan man ju göra sen den sista veckan eller så. Eller nät man går över tiden och ändå bara kommer sitta hemma och tycka synd om sig själv! hihi.. Tror iaf inte att vår bebis kommer att kika ut innan julafton. Tyvärr..

Bilder kommer att komma upp inom den närmsta framtiden så håll utkik. Ska sortera upp lite från den sista tiden och så bara. Ska nog bli bra!

Snart ska vi även iväg på vår sista föräldragrupp. Ska prata om den första tiden hemma idag. Spännande!

Ha en fin kväll alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0