Howdy=)

Ja god dagens allihopa!

Vart vaken sen nio idag (inte illa för att vara mig) eftersom jag var tvungen att baka en äpplekaka till dagens lunch som var hemma hos Maria här borta i Högsbo. Mycket trevligt att träffa flickorna som vanligt. Väldigt skönt att ha en grupp människor som man träffar ibland som liksom en själv har samma intressen; graviditeten och bebisar! haha.. För en av tjejerna är det bara 3 dagar kvar och för en annan 9. Sen är det jag som står på tur. Men hur det blir med det återstår ju att se.

Idag är det iaf exakt 3 veckor kvar tills BF..=)

Ska ägna eftermiddagen åt att städa lägenheten som vanligt nu för tiden. Fattar inte vart all skit kommer ifrån!
Sen ska jag slappa i soffan resten av eftermiddagen. Kanske fortsätta packa ner lite grejer i BB-väskan men det går ju fort!

Skriver kanske mer ikväll.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0